Kızlar saçlarım ince telli ve dalgalı. Ama çok hızlı yağlanıyor bugün bir eczacıya danıştım ilk hafta 2 günde bir yıka, 2. Hafta 3 günde bir yıka diye öneride bulundu. Ben her gün yıkıyordum. Bu şekilde seyrek yıkayarak yağlanma azalır mı çözüm olur mu? Veya farklı bir çözümü olanl var mı?