Kızlar selam
Bebeğimin kan tahlilinde alerjisi çıkmıştı. Aynı benim gibi saman alerjisi işte ev tozu vb. Şeylere. Doktor şurup verdi 15 gün kullanın dedi. Tedavimiz birkaç güne bitecek. Belirtiler arasında bazen hapşırıp burun ve göz kaşıntısı vardı.
Bugünde görümcemlere geldik. Evde kedileri var. Bebeğimi uyuttum. Hiçbir sorun yokken birden deli gibi ağlamaya başladı. Deli gibi burnunu gözlerini kaşımaya başladı. Gözlerini burnunu kaşımaktan beni ememedi. Mememi istemedi. Sanki benim mememden dolayı kaşınıyor gibi benim mememi istemedi. Babasına gitti, duş aldırdık şimdi 2 saat geçti anca uyuttum.
Evdeki kedi yapmış olabilir mi ?
Birde diş dönemimindeyiz bu kadar deli gibi ağlamasına dişede yorabilirim