EzgiDuru tam 13 aylık oğlum ve genelde bişey yemiyo. Süt alerjisi vardı çok şükür yaşından sonra geçti. Lakin 6. Aydan beri kısıtlı şeyler yediği için şuanda yeni şeyleri pek istemiyor. Bi ara hiç bişey yemiyordu. Bende kendi yemesini sağlayıp hem eğlensin hem yesin modunda gittim. Şuandada kendi yiyo ama tabiki az sabah pekmezli 1 dilim ekmek içi yedi. Sonra ara öğün yarım portakal sonra emdi uyudu bi tane bebe bisküvisi yedi akşama ıspanak çorbası içecek. Yine elma armut filan yer. Yatmadan da sütlü muhallebi yapıyorum onu yiyor 2 yemek kaşığı. emip uyuyo böyle geçiyo bazen köfte yapıyorum severek yiyo. Krep yapıyorum onuda severek yiyor. Kek cevizli havuçlu veya elmalı. kurabiye poğaça yapıyorum çeşitlendirip yiyor. Kurufasulye filan seviyor yiyor. Balıklardan sadece hamsiyi yiyo niye bilmiyorum 😂 tavuk hiç yemiyor. Kilo alımı yavaşladı hatta bi ara durmuştu. Alerjisi yüzünden zaten 3. Ayından beri kilo sıkıntısı vardı. Ek gıdayıda istemiyordu ben hep zorlar moddaydım. Şuan sıkmıyorum istiyorsa yiyor istemiyorsa yemiyor. Bazen baya yiyo bazen hiç bi lokma yemiyo yinede zorlamıyorum. Zamanla alışacak diye düşünüyorum yemesede sofraya bizimle oturuyor. 8300 kilosu