AnnaGloria
Ben bu zamana kadar bütün oyuncakları erken oynattım , balık tutma , bultaklar
5 aylıkken renkli halkaları yiyordu , ben eline veriyordum 6 aylıkken dizmeye başladı
Aynı aylarda balık tutuyordum , kızım kurtarıp sözde denize atıyordu :)
Sonra kendi tutmayı öğrendi
O yüzden ne kadar erken o kadar iyi
2.görsel magly değil mi?