shiningmother34 Reglim tam 8 gün gecikti beta baktırdım kanım temiz çıktı hamilelik yok dedi doktor neden olamıyorum napsam âdet olabilirim 🥺
beyzzsenturkk_ shiningmother34 benimde bu ay 10 gün gecikmişti nasıl korktum kan verdim temiz cıkmıstı bekleyin belki olursunuz
Beybisii_ shiningmother34 mevsimsel geçişler stres ictihin ilaçlar falan etkiliyor olabilir canım yada enfeksiyon falan varsa oda etkiler
miraykus2 Bu sorunu bende yaşıyorum 1 aydan fazla olamıyorum geçen hafta test yaptım negatif çıktı ama ister istemez korkuyorum eğer biraz daha olmazsam bi kan testi vermeyi düşünüyorum isterseniz biraz bekleyin eğer yine olmazsanız bi doktora gidin bence ☺️