incim12 benimde başıma geldi. Koltuk altımı kaldıramıyordum. Ben acile gittim. Parolu serum olarak verdiler. Geçti ama bi kaç kere daha tekrarlar gibi oldu. Koltuk altımdaki lenfler şişmişti. Benim sütümden kaynaklıydı, sütüm çoktu sürekli sağım yapıyordum bebeğim emmesine rağmen. Eğer sütünüzden kaynaklıysa makineniz varsa sürekli sağın veya çocuğunuzu olduğundan daha fazla emzirin ve şişen yerlere
biraz baski uygulayıp, masaj yapın. Geçmiş olsun