Beybisii_ Kızlar kardeşim rahatsızlandı 1hafta falan oldu tansiyonu çok dusuktu damar bulamadılar her yeri delik deşik mor ama bir kolu baya kötü oldu buna napabiliriz bilgisi olan varmı https://imgyukle.com/i/CD2oyR
Hatice0910 Beybisii_ 1 haftada anca kendi kendine gidiyor benmde doğumda bu şeklde olmuştu hatta daha kötüydü hiç birşey fayda etmedi
Beybisii_ Gamzeli2206 atesliyken zor bulunuyor onu biliyorum ama tansiyon düşüklüğündede damar bulunamama oluyormu acaba