Merhaba arkadaslar, acil yaziyorum lutfen geri donus saglayiniz.Bebegim 13 aylik.Disleri mi cikiyor anlayamiyorum cunku gostermiyor damagini.Az once agladi kucagima aldim emzirdim emzirirken kaka yapti ishal yapmis. Aldim altini guzelce yine memeye aldim yine ishal yapti hemde beline kadar.Dis ishal yapar mi boyle? İlk defa uykudayken boyle kaka yapiyor.Bilen biri yazsin sabaha doktora gotureyim mi napayim?