Bebeğim 9.5 aylık ve artık beni yalancı emzik gibi kullanıyo ne o geceleri uyuyabiliyo nede ben gece uykusunu alamadığı içinde sabahları zor uyanıyo gece emzirmeyi kesmeyi istiyorum ama çok korkuyorum memeyi alana kadar binayı inletiyo nasıl başarıcam bunu bilmiyorum 🥲