Bize de dsmla verilmişti, birkaç kez kullanmıştım ve hiçbir işe yaramamıştı. Sık sık gazlı bezi karbonatlı suya batırıp ağzının her yerini, özellikle dilinin üstünü sıyırır gibi silin. Aynı şekilde göğüs ucunuzu da eğer emziriyorsanız. Ve emiyorsa emziklerini de her gün kaynatın. Malesef bir çırpıda geçmiyor.