İyi geceler hanımlar aklıma takılmışken sorayım dedim bu saatte de olsa 😂 yumuşatıcı kullanmıyorum sadece deterjan kullanıyorum mesela kıyafeti yıkıyorum temiz deterjan kokusu var o kıyafet bir ay dolapta bekliyor giymek istediğimde artık deterjan da kokmuyor ve bana göre kötü kokusu var nedendir bu ,bunun için ne yapabilirim bir çözüm oneri ? “Yumuşatıcı kullanmak istemiyorum ”