disatakuykuhakkindahersey Gündüz uykularını az uyuyan ve çok destekle uyuyan bebeklerin genel olarak huysuz, gün içinde sık sık ağlayan, tek başına aktivite ile zaman geçirmediğini gözlemliyorum. Siz ne düşünüyorsunuz?
goldengate disatakuykuhakkindahersey benim bebegim oyle degil gunduz uykusu az ve kendi basina takiliyor ve az aglar
ikrakuss disatakuykuhakkindahersey benim bebeğim de öyle değil evet ağladığı zamanlar olur ama bana çok düşkündür ben yoksam yanında ağlar ama aynı odanın içinde isek bir huysuzlugu olmaz bana dokunmayan yılan bin yaşasın kafasında birazcık 😂 ama iş uykuya gelince gündüz toplamda 40 dakika gece ise toplamda 7-8 saat felan uyur , hepside destekli uyuma şeklinde 🤷🏻♀️
3kedili2bebekli disatakuykuhakkindahersey gündüz kızım güzel uyur ama sürekli mızmız asla kendi kendine vakit geçirmez 😂 oğlum az uyur uyanır hemen oyuna başlar kendi kendine takılır az mı ağlar eh kızıma göre daha az diyebilirim ikisi de desteksiz uyur