Kızlar merhaba bebeğim 5 aylık oldu yaa beni tanıdığıni 3 aydan beri fark ediyorum ama ne bilym başkasıyla da sanki sakinlesiyo gibi ortam da beni gordugunde tepki veriyor ancak anlayamıyorum tanıdığına dair belirtiler neler anneler tecrübesi olan ben mi çok tepki bekliyorum acaba henüz çok mu küçük gel gel desem zaten bilmiyor henüz sadece heyecan yapıyor gibi