Zlhtly46 cümleye bende çok takmıştım ama yavaş yavaş açılıyorlar bende bir ay önce post açmıştım şimdi ikili cümle kurmaya başladı mesela baba gel anne gel,offff yaaa da cümleden sayılır mi bilmiyorum çok sık kullanıyor her dedğimizi tekrarlar hayvanları bilir seslerini çıkarır çıkaramadığı kelimeler de oluyor yavaş yavaş olacak 🥰ekran az var 18.aydan itibaren açmaya başladım müzik açıp dans eder halay çeker