AnnesininKuzucuklari Kardeşi olmadan başbaşa zaman geçirirseniz size iyi gelir. Aranızdaki bağ güçlenir. Ama üzülmeyin bende çalışan bi anneyim 1,5 yaşına kadar tam bağ kuramadık, hatta dediğiniz gibi babayı babaanneyi vs benden çok sevdiğini düşünürdüm üzülürdüm. Pes etmeden çabaladım.İş sonrası tüm vaktimi onunla verimli geçirdim. Şuan düzenimiz oturdu beni sevdiğini anlıyorum.