ONAEA benim sadece bıçaklarım karacaydı onunda standı güzel diye tutuyorum yoksa hiç kullanmıyorum. Ablam kahve makinesini aldı şu konuşan berbat yapıyor hiç bu kadar kötüsünü görmemiştim. Aynı şekilde blender seti tenceresi vs de çok kötü kimse memnun değil. Belki şikayetvar dan yorumlarını okuyabilirsiniz alışveriş uygulamalarında yeni alınan ürün değerlendirildiği için pek gerçekçi olmuyor