Ben pandemi döneminde bı sure çalışmıştım hafta da iki gün sadece haftasounu gelen bile vardı çok büyük bir ilçe de değildi olduğumuz yer ama iş yükü biraz ağırdı yani gic durmuyorsun ürün yerlestir yenilerini al düzen sağla flan ama emeğinin karşılığını veriyorlar ona lafım yok mola saatleri oluyordu