[silindi] sadife oğlum 8 aylıkken kafa üstü banyo mermerine düştü. Morardı çok korktum. Ve şuan ayak uçlarına basıyor 9 aylık. Asla önermiyorum çok pişmanım.
AnnesininKuzucuklari sadife bende oğluma almıştım pek kullanmiyordum sonra sağlığa zararlı olduğunu öğrendim bende sattım gereksiz birseymis gerçekten kızım doğru onada gerek duymadım yani onun yerine ana kuca daha kullanışlı
denizalismom sadife çok hareketli ve yürümeye isteği olduğu için arkadaşımdan aldım . Gün içerisinde toplam 20 dk kadar kalıyor.
alynozds Bize doktorumuz 6. Ay erken demişti biz 8. Ay sonunda almıştık aslında hiç almamayı düşünüyordum ama o kadar hareketlendi o kadar çok düşüyordu ki en azından istediği gibi hareket etsin enerji atsın kafasıyla aldık
sadife alynozds doktora sormayı unutmuşum kızım hareketli şimdiden parmak ucuna basıyor.Öneren de var çocuk için enerji atıyor diye
[silindi] sadife boşver kullanma biri şey yazmıştı bana yürüteçin zararı her zaman yararından çoktur diye. Çok doğruymuş
hsbinatoglu benim oğlumda çok hareketli ayağa kalkmak istiyor emeklemiyor ama yürüteci doktorumuza sorduğumuzda önermedi hiç biraz daha dişimizi sıkıp yürümesini bekliyeceğiz sanırım
efoomooommmm sadife kesinlikle önermem şimdi işinize yarasa da ilerleyen zamanda eksi yani çok. 2 yaşında oğlum var bende kullandım ve halaa parmak ucuna basıyor dr götürdüm mr çekildi sorun yok çok şükür ama yürütecten dolayı alışkanlık olmuş. Şimdi azalsa da arada halaa parmak ucuna basıyor