birannebirbebek__ 3kedili2bebekli Doğum kilosu neydi benim bebeğim de prematüre 2300 doğdu şuan 1 yaşına girdi kilosu 10 buçuk ama zayıf duruyor doktor hep çok iyi diyor kilosuna ama prematüre doğunca kilosunu çok takıyorum
3kedili2bebekli birannebirbebek__ 1750 Gr doğdu bebişim doktor iyi diyorsa iyidir her bebek tombul olacak değil ya bir de kızımı görün çırpı gibi ama doktor şahane çok güzel büyüdüler açığı kapatiyorlar diyor 😊
annebalim_ birannebirbebek__ Benımkı 41 haftalık 3.5 kılo dogdu hep ırı gttı ama su son ıkı aydır almak yerıne verıyor hem çok kıpırdıyor hem ıstahsız hem azı dısler Gelıyor 10 kılo var yada yok 9.5 bıle olabılır