Anneler merhaba ben 4 ay önce şiddetli karın ağrısıyla bağırsak dışarı alındı bağırsam dönmüş acil ameliyata aldılar 2 ay öyle kaldım şimdi kapama ameliyatı oldum iyiyim çok şükür bi kere kanamam geldi aşırı şekilde fenalaştım hastanede yattım bu süre içinde psikolojim çok bozuldu her an bir şey olacakmış gibi ve hastayım gibi geliyor 2.5 yaşında bebeğim var acaba nasıl atlatırım bu süreci bilmiyorum önerileriniz varmı ya da benim gibi ani hastalık atlatan 😢