Merhaba kızlar yaklaşık bir sene önce spiral taktırdım Devlet Hastanesi’nde taktırdığım günden beri Adetim çok fazlasıyla düzensiz Yani hep lekeliyim hep iç çamaşırım lekeli geçen sene Ramazan’da bile doğru düzgün oruç tutamadım. yani Hani diyorlar ya işte bir hafta iki hafta sonra oruç tutulabilir Ama lekelerim öyle garipti ki yani hiç ne Oruç ne namaz kılınabilecek halde değildi .4-5 ayım bittikten sonra kontrole gittim gayet yerinde dedi vücudun alışma süresi var o yüzden böyle sürekli lekelenmen var dedi doktor. Yaklaşık bir sene sonra düzene girer dedim ama hiç düzene gireceği yok Üstelik adet Sancılarım da çok fazlasıyla arttı Yani anlayacağınız temiz görmüyorum Hiç kendimi Tamam kafa olarak rahatım ama yani bir yerden sonra bayağı zorluk çıkarıyor namaz kılıyorum bir hafta 2 hafta bakıyorum yok namaz kılınacak gibi değil Şu anda çıkarttırmayı düşünüyorum ama aşırı korkuyorum Çünkü taktırırken acımıştı yani bayağı bir rahatsız olmuştum çıkartanlar nasıl oldu acı hissettiniz mi veya spiral takılı olanlar Şu an ne halde benim gibi hep sürekli lekeniz var mı??