bebeklihayatt137_ doğduğundan 6. Ayina kadar baby turco kullandım memnundum ama gece taşma yapmaya başladı. Molfix denedim oda çok sızdırıyor hiç sevmedim. Sleepy denedim cooook kötü bir bez igrenc bir kokusu var. Bebemnatural denedik kalıbı güzel geniş ama yapisini çok begenemedim. Suan prima aktif bebek kullanıyorum denediklerim arasında en güzeli. Prima premium care almak isterdim ama aşırı pahalı o yüzden şimdilik aktif bebekle devam