emirtimr1 ben devlet hastanesinde temmuz ayında yaptırdım, eczaneden özel isterdim 4bin TL almıştım o zaman, 5dk işlemle lokal anestezi yapıyorlar sol kol ice doğru yerde çok kolaydı ama maalesef bende ilkten kanama yaptı 4 aydır da adet olmuyorum, beni bu durum aşırı etkiliyor çünkü hep adetlerim düzenliydi şuan hem gerginlik stres olmamak felan etkiledi :(