elifclk2506 dmrmrv evet belli oranı var ama siz zaten çok ucuza oturuyosunuz o yüzden ortalama yapması normal diye duymuştum. Bizde 7 den 15 oldu ama yine başka yerlerden ucuz diye oturuyoruz napalım
kendin dmrmrv ne olursa olsun hepsi vicdansızlar ne kadar zam gelsede insan bu kadar yapmaz valla ben helal etmiyorum. Bizim 4.500 tan 11 kaldırdi bu kadar da olmaz ya