Merhaba anneler bebişim 3.5 aylık ve 2 gündür ne emiyor ne mama içiyor deli gibi elleri ağzında ve çığlık atıyor asla uyumuyor uykuya direniyor kucakta gezdirirsek biraz sakinleşiyor geceleri sürekli uyanıyor. İştahsızlığı 1 haftadır vardı ama 2 gündür zirve yaptı. Gerçekten normal mi bu 4. Ay atağı desem çok erken değil mi? Uyku düzenimiz sıfır yeme içme yok. Mamayı değiştirmeli miyim sizce sütüm azalmaya başladı iyice. Mamayı değiştirsem içer mi ? Bu durum nekadar sürer lütfen bilgisi olan var mı