Bu aralar sosyal medyada karşıma çıkıyor. Uyumak istemeyen zorlanan çocuklar içinmiş en son bir doktorda paylaşınca sormak istedim. Oğlum 4 yaşında uyumuyor uyumak istemiyor türlü bahaneler bizim pilimiz bitiyor artık. Gayet hareketli geçiyor günümüzün çoğu ama bıraksam sabaha kadar oturur. Üstüne uykuya tamam dese bile 30-40 dk sürüyor uyuması. Mesela şuan daha ikna etme çabasındayız.
Yapan içiren var mı? Lütfen zehirmiş gibi tepkiler vermeyin uyku çayı dediğim şey ıhlamur papatya melisa kendiniz demleyip çocuğa az içiriyormuşsunuz olay bu. Öyle ilaç vs değil.
Ben denemek istiyorum uyku saati ve öncesi yaşadığımız gerginliğin haddi hesabı yok çünkü. Uykusu var uyumak istemiyor sürekli hayır sürekli yataktan kaçmalar.