1.5 yaş bebeklerinize ne tarz etkinlikler yaptırtıyorsunuz. Biz kitap okuyoruz saklambaç oynuyoruz yürümeye başladık bol bol yürümek istiyor çok hareketliyiz. Tv çok dikkatini çekiyor açmamaya çalışıyorum ama akşamları mecbur açılıyor annem evde bebeğime bakıyor sıkılmaması için karışmıyorum pek sadece reklamlar ilgisini çekiyor.
Anne baba demiyor mırıldanıyor anlamsızca bay bay yap alkış yap deyince anlıyor yapıyor ama öyle anlamlı cümleri yok siz bebeklerinizle neler yapıyorsunuz nasıl vakit geçiyorsunuz ne gibi becerilere sahip bebişleriniz muhabbet olsun maksat 🥰