emosss__ Kızlar oğlum öpücük hastalığı geçiriyormuş sizler yaşadınız mı? Yaşayan arkadaşlar antibiyotik verdiniz mi bebeklerinize acaba?
lamiakus emosss__ ebv bu virüsün adı herpes virüs grubundan bende geçirmiştim . Döküntü çıkar vücudunda. Adı üstünde virüs oldugu için antibiyotik etki etmez.
sultkrhn emosss__ merhaba oğlunuz nasıl şuan ? Nasıl geçti süreç bahseder misiniz arkadaşımın oğlu geçiriyormuş bulaşıcı olduğunu söylüyorlar da merak ettim
emosss__ aybarsmom34 teşekkür ederim boğazında enfeksiyonu daha sonra ateş ve ateş düşünce ciltte benek benek lekeler çıkarmış biz şuan bu aşamadayız daha sonra bunlar dökülüp yok olacakmış
Cennetmahallesipembe Arkadaşımın oğlu olmuştu kullanmışlardı. Çok fazla öpmekten de oluyormuş geçmiş olsun