hanımlar iyi akşamlar ben sezeryan doğum yapalı 3 hafta oldu ilk doğum yaptığım zaman sürekli bi üşüme ve sırt kemik ağrım vardı sanki hasta olıcakmışım gibi şimdi 3 haftayı geçti yine aynı şekilde oldum sırt ağrım vücut ağrım var hasta olucakmışım gibi üşüyorum da sizce neden olur yaşayan varmı böyle sezeryan sonrası