Yakın bir arkadaşımın kızı ile benim kızım arasında 1.5 yaş var onun kızı büyük. Benim kızım 1.5 yaşında. Ne zaman bir araya gelsek arada anlaşmazlık çıkıyor, benim kızım çok nazlı, elinden bir şey alınsa ağlar, çekingen ve hakkını savunamiyor açıkçası. Daha küçük çünkü. Arkadaşımın kızı da küçük fakat baya hakkını arıyor istediğini alıyor istemediği zaman paylaşmıyor vs vs arada da kızımı itiyor vs. Arkadaşım tabiki bu durumlara müdahale ediyor, bende öyle. Ama kızımın daha çok tabiri caizse gözü açık olmasını nasıl sağlarım bilmiyorum. Siz neler yapıyorsunuz bu durumlarda