Canım antibiyotiksiz geçmez . Eğer antibiyotik kullanıyorsan da vitacold kekik yağlı şurup var . Tok karnına bir ölçek ver iyi geliyor . Onun dışında bizim doktorumuz bitkisel yağ karışımı hazırlatmıştı , göğsüne sürüp ısıttığım bir havluyu da göğsüne koyup uyutuyordum . Ayağının altına vikis sürüp uyutuyordum , sık şık burun temizliği yapıyorduk . Ayrıca bal da iyi geliyo