Zeynepaseliinannesii yohh_yavv yapılandırma yapmamız için yıne odeme yapmamız lazım eşim o salak amcasının borcunu odese bıze kalmıyo anlıcagınız asla odemeyecegım dıyo yani elimizden bısey gelmez yapılandırma olsa bıle rabbim yanına burakmasın bu mubarek aylarda
Sat_123 Zeynepaseliinannesii ah kardeşim babana böle güvenmeyeceksin bu devirde para kolay kazanılmıyor ki yazık günah bak bebeğim var diyosun Rabbım yardımcımız olsun
Zeynepaseliinannesii Sat_123 evet işte salaklık zamanı gerı alamıyorsun tamamen kocamın aptallıgı hep demiştim dınlemedı ve oldu sonunda olan sıkıntısını bem cekıyırum evde
Sat_123 Zeynepaseliinannesii malesef bizde de öyle geç oldu beni anlaması ama artık evimiz abisinin oldu tapu ile birlikte şuan zorluğu ben çekiyorum kiram 26200 bi çocuğum var
Mavili-mavilimorcicek Zeynepaseliinannesii Allah yardım eder bu mübarek ayların hurmetine inşallah.Bir şekilde kurtulursunuz bu dertten de bir daha kimseye böyle birsey yapmayin.İyilik eden kötülük bulur demişler.
Zeynepaseliinannesii Sat_123 abisi sizden okadar kiramı alıyo yani yada başka bı evemı cıktınız Allah yardım etsın cok zor cidden
Sat_123 Zeynepaseliinannesii yok abisi bizim evde oturuyo tapuda onun üzerine biz meslekten dolayı batıdayız yeni geldik kiralar çok pahalı giriş kat 2+1 evim düşünün