Benim kızımda 4 aylık, doktor kontrolünde 4-5. aylarda doğum kilosunun 2 katına çıkmasıni bekleriz dedi sizinki de 2 katına çıkmış sıkıntılı bir durum yok bence. Zaten biraz minnak doğmuş zamanla toparlar inşallah ☺️ bende sadece anne sütü veriyorum benimki de iki katına çıkmış çok şükür