Bebeğim 5.5 aylık. 2.5 aylıkken emmeyi bıraktı. 3 aydır sağım yapıyorum. Artı olarak mama da veriyorum. 2.5 aylıkken biberon kullanmaya başladık ama kabul etmedi. Değişik biberonlar da denedim fayda etmedi. 3 aydır uyutarak içiriyorum sütünü mamasını. Uyanıkken bir yudum içmiyor. Bazen 6-7 saat aç kaldığı oluyor yine de içmiyor. İyi kötü bu zamana kadar geldik. 120 cc içiriyordum hep 3 saatte. Ama artık içmez oldu. Uykusunda da anlıyor diliyle itiyor ağlamaya başlıyor. Gündüz uykularımız mama içirmeye uğraşmaktan perişan halde. Ben de tükenmiş durumdayım artık. Az önce gece uykusuna yatırdım ayağımda sallaya sallaya bir saatte 50 cc sütü zor içirdim. 3 aydır her yolu denedim kaşıkla, kaşık biberonla hiçbir şekilde olmuyor. Doktorumuz yeni tadımlara başlattı. Bir kaç gündür sebze haşlayıp veriyorum. İstekli gibi duruyor en azından kaşığa ağzını açıp yiyor. Sorum şu ki ben 6. Ayda ek gıdayı bebeğime öğün olarak verebilir miyim. Sabah kahvaltı falan verilebilir mi tadım değil de doyurmak için??