Zorunlu gibi biseydi gebelik zehirlenmem vardi az düzeyde,karaciğer enzimlerim yüsekti,tansiyonum vardi ,miyomum vardi,plasenta yaşliligi vardi😀 ve normal doğuma zorladilar bebeğimin pozisyonu normal doğuma uygun olduğu için ama suni sanci falan hiç işe yaramadi fitille başlattilar doğumu