Kızlar 15 aylık oğlumun 4 gündür burnu çok tıkalı. Emmekte ve uyumakta çok zorlanıyor zaten iştahsızdı iyice artık ağzından nefes aldığı için yemiyor. Doktora bugün götürdüm, basit bir soğuk algınlığı dedi ventolin verdi ben arada öksürüyor deyince. Sterimar sıkıyorum müsade ettiği kadar baby Vac ile çekiyorum. Ventolin de verdim az önce ama yine çok tıkalı. Boğazındaki balgam dan öğürüyor ara ara. Çekince de gelmiyor belli gerisi tıkalı yani. Yapışkan kıvamlı böyle. Nasıl rahatlatabilirim hiç huzuru yok çok üzülüyorum