kubraq Bebeğime 10 gündür sptamşl kullandım severek içti ve 2 saate hemen acıkıyordu daha çok yiyordu iki üç gündür sma optipro veriyorum daha az yiyor ve hemen acıkmıyor acaba daha mı doyurucu sma böyle olam var mı acaba
sokomellalparslan kubraq elimde aptamil 1 numara mama var fazla şuan uygun fiyata satıyorum ilgilenirseniz dolap hesabımı atarım hiç açılmamıştır