Hanımlar selam, 8 aylığız.
Ek gıda da nasıl ilerliyorsunuz?
Evde eksik etmediğiniz şeyler neler? ek gıda için kitaplar var ya onlardan almıştım fakat doktorumuz o tarzda çok yönlendirme yapmadı. Akşam menüleri için güzel ama kahvaltı da pek aradığım şeyleri bulamıyorum.
Daha çok farklı şekilde (zeytin, peynir, omlet tam bir kahvaltı tabağı şeklinde vs.) yönlendirdi.
Sizler kahvaltı tabağına ve akşam yemeği tabağına neler koyuyorsunuz?
Hepimize birer fikir olur bence.
Evde mutlaka bulundururum, yaparım dediğiniz şeyler neler? Nerelerde kullanıyorsunız? Kuzu kıyma, tavuk suyu vs?