BuzluKahve Alpbaby Bir doktorun böyle tavsiye vermesine çok şaşırdım. İki çocuğumda da en az 4 yaş dediler ve iyi pişirerek en fazla hafta 2 kez dediler. (Norm yumurta yiyorsa hiç gerek yokmuş)
amabanavardediler Valla benim annem kardeşime yapardı gece maması bıldırcın yumurtalı blberona süt cici bebe bıldırcın gayette iyiydi hastada olmazdı. Çok şükür kardeşim şuan 10 yaşında filan veriliyor yani