Yazılanlardan dolayı korkuyorum şuan doktorum çok kötü dikmişti benimde açılmıştı sonra saçma bir şekilde böyle ortada ince zar şeklinde kaldı sonra onu başka bir doktor ufak bir işlemle kesti. Epizyo dikişimde var benim vee açılır mı diye aklımdan geçiriyordum arada üzerine oturunca 5 ay oldu sızlar . sizin tam olarak neresi açılmış acaba 🤔
Bizimde 3 ay yasaktı zaten baya da dikkat etmiştim