Bebeğim 2 aylığı geçiyor ilk çocuğumda 3 aydan itibaren Meme reddine başladık ve bu yüzden anne sütünü bırakmak zorunda kaldb bu çocuğumda da yani ikincisinde de aynı sorunu yaşamak istemiyorum ne yapmak lazım daha şimdiden 3 ayım ve 4 ayın korkusundan yaşıyorum