Kızlar saç diplerinde parmak uçlarına kadar kıpkırmızı ten rengi gibi aynı kıpkırmızı neden böyledir acaba.?
birde
göbek üstü kabarcık olmuş çatlak gibi normal mi..? internette kötü bir şey görmedim 2.bebeğim aslında ama kızımda hiç görmedim böyle olmadı..
Son birşey daha sorayım
Her altını açmam da hüngür hüngür ağlıyor bacağın da bir problem mi var diye düşünüyorum pazartesi götüreceğim hastaneye tabi de ama bacağında bir problem olsa kucağımıza aldığımız da da acırdı diye tahmin ediyorum