Kızlar konuşma bozukluğu yaşıyorum 3 4 aydır Ş C Ç R harflerini çıkarırken zorlanıyorum gibi geliyor bana etraf yok diyor ama ben zorlanıyorum yani psikolojik olabilir mi mr cektım temiz aslında Bülent als belirtilerini okuyunca oluştu ve geçmiyor seğirmeler vardı vücudum da azaldı neredeyse ama konuşma geçmiyor stresli zamanlar gecirdım çok takıntılıyım da emg için marta tarih verdiler ama öyle bir şey olduğunu düşünmüyoruz dediler için rahat etsin dediler ama bazı belirtilerde 3 yıl bozukluk sürebilir deniyordu sağlık anksiyetem var ama somotik belirtiler yaşıyor olabilir miyim yaşayan var mııı ya 😢😢 ne olur rahatlatan biri çıksın beni