Hacerrb Kızlar 2,5 aylık bebeğim öksürüyor dün gece arrık boğulacak gibi oldu sürekli temizliyorum burnunu doktor prospan surup verdi ciğerleri temiz diye. Bu sabahta balgam attı bu iyi bişey mi geçtiğinimi gösterir siz neler yaptınız?
Yegino Hacerrb bende prospan kullandım iyi geldi şükür 3 buçuk aylıktı kızım. Birde youtubeda balgam masajı videosu var ondan yapın, buharda işe yarıyo inşallah biran önce iyileşir minik 😊 kakayla, kusmayla atıyolar balgamı gözlemleyin
tugbis12 Hacerrb balgam cikarmasi iyi rahatlar biraz biraz kendisini zeytinyagiyla ofele sirini gogsunu felan bide havlu ısıt koy faydasi oluyo ben internneten okumustum az ılık suya iki damla limon damaltip verin diyr ben bi 2 cay kasigi vermistim. Bide sende nane limon ic canim senden de gecer fayfasi olur