Annesi23 dengesizce konuşmayın. Günümüz şartlarında hastanelerde acımasızca davranılan, bebeklere dahi merhamet gösterilmeyen ve ölümle sonuçlanan uygulamaları bilmiyor musunuz. Bende bir anne olarak korumacı davranıyorum. Bu devirde kimseye güven yok. Bir adım atarken milyon kez düşünülecek artık hele söz konusu bebeğinse.