Offff delirmek üzereyim arkadaşlar 2 yaşında bezi bıraktık ama kakası gelince bezi takıyordum beze yapıyordu. Ama artık 3 e girecek bırakalım dedim iki gün tuvalete yaptı 3 gündür ise tutuyor o kadar çok yiyor ki durmuyo içinde doğal olarak tutamayıp donuna sıçıyor. Tuvalete kakasını yapmıyor. Teo kaka kitabı kakalara bah bay hepsini okudum hiç bir işe yaramıyor tuvalete yapmasını nasıl sağlayabilirim lütfen tecrübelerinizi paylaşın delirceemmmm