doğduğu ilk andan itibaren sürekli iletişim halindeyiz . Gün içinde herseyi onunla konuştum , anlattım . Her tepkisine mutlaka cevap verdim asla kayıtsız kalmadım . Çocuğum 17. Ayina yeni girdi 60 yakın kelimesi var anlamlı ve ikili cümle kuruyor . Duyduğu her yeni kelimeyi aynı anda tekrar edip hafizasina kaydediyor . Bence en önemlisi çocuğun her anlamlı ve anlamsız kelimesine karşılık vermek . Ve her daim iletişim halinde olmak . Bu kitap okumak olur , evde yapılan bir işi anlamak olur vs vs . sihirli yolculuk diye bir site var orda kızımın kendi adının harflerinden oluşan masal kitabı hazırlıyorlar onu çok seviyor kızım bir bakin isterseniz siteye . Farklı ve özel bir kitap çünkü tavsiye ederim . Sevgiyle büyütün.