Kızlar sekiz aylığız iki gündür bebeğimin vücut isisi aşırı yüksek yani herzamanki gibi değil farkındayım. Kafası başı ateş ediyor sanki içeride soba yanıyor muş gibi ateşi normal 37 gösteriyor derece. Başının çok fazla ateş gibi sıcak olması normal mi sizce Yani bu bir anormal durum mu