Kızlar başlıkta da belirttiğim gibi geçemeyen kepek kaşıntı pullanma sorunum var saç derim çok kuru ne yağlar ne şampuanlar denedim doktora gittim konazol diye şampuan yazdı onu kullandım 4 aydır hala geçmedi artık hayatimi olumsuz etkiliyor psikolojim bozuluyor ne doğru düzgün saçımı yapabiliyorum ne de bisey giydiğim kıyafete hep dökülüyor kepekler bu da çok can sıkıcı her yöntemi denedim olmadı Allah Rızası için böyle bi sorun yaşayıp ta çözüm bulan oldumu kafayı yedim yaa ne olur yazın…..🙏🏻🙏🏻🙏🏻