Hi-back Merhaba , ben bireysel emeklilik yapmayı düşünüyorum fakat fiyat ve nelerden faydalanacağıma dair bir yazı göremedim . Bilgisi olanlar yazabilirse cok sevinirim
kelebegiminannesiyim Hi-back bireysel emeklilik hesabı açtıracaksanız altın olarak yaptırın. Çok daha kârlı oluyor.
Hi-back kelebegiminannesiyim peki sgk gibi sağlık ile ilgili bir artı oluyor mu yoksa sadece emeklilik maaşı mı oluyor ?
kelebegiminannesiyim Hi-back emeklilik maaşı dediğiniz? Ben mesela 6 yıl önce yatırdım. Mart ayında çekeceğim hepsini. Sadece içeride birikim oluyor devlet katkısı var. Onun dışında herhangi bir avantajı yok. Ama süresi dolmadan çekmeye kalkarsanız kârınız değil de zararınız olur.
Hi-back kelebegiminannesiyim bir kurum ile gorustugumde bireysel emeklilik ile emekli olabilir ve bağli sağlık kuruluşlarından yararlanabilir denildi anlamadim gitti 🤧
yasmin0651 kelebegiminannesiyim hangi banka canım bende çocuklara açtım devlet katkısının bir kısmını alıyorsun demi
kelebegiminannesiyim Hi-back İlk defa duydum sizin bu dediğinizi. aynı zamanda Anadolu emeklilik diye bir sistem var. Onda dediğiniz gibi 10 yıl sonra ister. Belli miktarını çekiyorsunuz. Kalanını da her ay maaş olarak veriyorlar. Onda belli bir ücret karşılığında sağlık sigortası yaptırabiliyorsunuz. Biz o zamanlar bilmiyorduk yaptırmadık. Yaptırmış olsaydık özelde yaptığım sezeryan ücretsiz olacaktı mesela. Bu Anadolu emeklilik dediğim herkese uygun mu yoksa eşimin mesleği gereği mi yaptırabildik bilmiyorum ama benim eşimin ve kızımın adına açtırdık biz. Dolar üzerine yalnız bu bahsettiğim.